مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-03سياسي

راه اندازی 60 سامانه مجازی در دانشگاه تهران


همچنین دانشگاه نسل سوم افزون بر مأموریت های آموزشی و پژوهشی خود سعی دارد با سرمایه گذاری بر روی نوآوری و تجاری سازی ایده های تولیدشده در دانشگاه، - به تولید ثروت پرداخته و در کارآفرینی نقش بازی کند.

معاون سامانه های اطلاعاتی مرکز فناوری های دیجیتالی دانشگاه تهران با اشاره به میزبانی این دانشگاه در نخستین جشنواره دیجیتال تاکید کرد: در حال حاضر بیش از 60 سامانه نرم افزاری با فناوری های مختلف راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مصطفی صالحی ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: دانشگاه نسل اول نهادی است که در آن آموزش، نقش محوری داشته است و دانشگاه نسل دوم را می توان بر محور پژوهش و آموزش و نتایج حاصل از آن تعریف کرد.

همچنین دانشگاه نسل سوم افزون بر مأموریت های آموزشی و پژوهشی خود سعی دارد با سرمایه گذاری بر روی نوآوری و تجاری سازی ایده های تولیدشده در دانشگاه، به تولید ثروت پرداخته و در کارآفرینی نقش بازی کند.

وی تصریح کرد: دانشگاه نسل چهارم دانشگاهی است که مانند یک بنگاه اقتصادی و به صورت منفعلانه به دنبال پاسخ گویی به نیاز بازار نیست، بلکه سعی می کند تا با رویکردی فعالانه بر روی محیط اجتماعی و اقتصادی پیرامون اثر گذارد.

دکتر صالحی در ادامه به توصیف مفهوم دانشگاه دیجیتال و ارتباط آن با نسل های مختلف دانشگاهی پرداخت و خاطرنشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 60 سامانه مجازی در دانشگاه تهران

راه اندازی 60 سامانه مجازی در دانشگاه تهران