مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-03فرهنگي

داوری آثار جشنواره نقاشی های 20 در 20 مهربان با طبیعت انجام شد


دبیر جشنواره نقاشی های 20 در 20 مهربان با طبیعت گفت: فرایند داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره نقاشی های 20 در 20 مهربان با طبیعت انجام و نفرات برگزیده مشخص شدند.

- ایسنا/همدان دبیر جشنواره نقاشی های 20 در 20 مهربان با طبیعت گفت: فرایند داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره نقاشی های 20 در 20 مهربان با طبیعت انجام و نفرات برگزیده مشخص شدند.

سعیده آقاخانی در گفت وگو با ایسنا، افزود: بر این اساس 3 اثر به عنوان آثار برتر و 20 اثر به عنوان آثار برگزیده جشنواره مشخص شدند و حدود 100 اثر نیز برای نمایشگاه و فروشگاه آتی انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: داوران این جشنواره آقایان مهدی پرستار شهری و احمد میرزایی خرم و خانم آزاده مرادی از اساتید نقاشی دانشگاه بوعلی سینا هستند.

آقاخانی بیان کرد: با پایان فراخوان جشنواره، 180 اثر به دبیرخانه رسید که طبق فراخوان در تکنیک و سبک آزاد و با موضوع محیط زیست، طبیعت و محیط بان ارائه شد.

وی اظهار کرد: کم سن ترین شرکت کننده این جشنواره هنرمندی 11 ساله و مسن ترین آنها هنرمندی 70 ساله است و هنرمندانی از استان های همدان، خوزستان، تبریز، مرکزی، تهران، شیراز، کهکیلویه و بویر احمد، یزد، ایلام لرستان،زنجان، مازندران در جشنواره شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری آثار جشنواره نقاشی های 20 در 20 مهربان با طبیعت انجام شد

داوری آثار جشنواره نقاشی های 20 در 20 مهربان با طبیعت انجام شد