مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-03فرهنگي

لبخند دوباره اصفهان به کمدی


بعد از چندین سال وقفه در برگزاری جشنواره تئاتر کمدی اصفهان، فراخوان سومین جایزه سراسری نمایشنامه نویسی کمدی منتشر شد.

- ایسنا/اصفهان بعد از چندین سال وقفه در برگزاری جشنواره تئاتر کمدی اصفهان، فراخوان سومین جایزه سراسری نمایشنامه نویسی کمدی منتشر شد.

سعید امامی، مدیر دفتر تخصصی هنرهای نمایشی (وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان) در این باره به ایسنا گفت: قابلیت تبدیل شدن اصفهان به قطب جریان نمایش کمدی در کشور، سال ها قبل سبب ساز شکل گیری جشنواره تئاتر کمدی در اصفهان شد که طرفداران بسیاری هم داشت.

وی ادامه داد: متأسفانه این جشنواره بعد از چند دوره برگزاری متوقف شد و تلاش ما این بود که بتوانیم دوباره آن را احیا کنیم؛ چرا که اصفهان خاستگاه تئاتر کمدی است.

مدیر دفتر تخصصی هنرهای نمایشی اصفهان تصریح کرد: به این دلیل که اجرای تئاتر، با شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در شرایط کنونی امکان پذیر نیست و تضمینی هم نیست که بتوانیم تا پایان سال جاری، شرایط بهتری را تجربه کنیم، تصمیم گرفتیم بر حوزه نمایشنامه که پایه و اساس هر اجرایی است تمرکز کنیم.

امامی افزود: با ارائه مدارکی که از اجرای جشنواره تئاتر کمدی اصفهان وجود داشت، مجوز برگزاری جایزه نمایشنامه نویسی خندستان را به صورت یک جایزه سراسری از مرکز هنرهای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبخند دوباره اصفهان به کمدی

لبخند دوباره اصفهان به کمدی