مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-03پزشكي

شناسایی بیش از 4100 بیمار کرونایی جدید در مشهد از صبح امروز/ چرا مشهد قرنطینه نشد؟


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه امروز از حدود 820 هزار و 975 تست آزمایشگاهی انجام شده حدود چهار هزار و 140 بیمار جدید شناسایی شدند، - دکتر حمیدرضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، از وضعیت وخیم بیمارستان های این شهر خبر داد و بیان کرد: متاسفانه امروز از حدود 820 هزار و 975 تست آزمایشگاهی انجام شده حدود چهار هزار و 140 بیمار جدید شناسایی شدند و از این تعداد 518 مورد جزو آمار بستری شده های جدید محسوب می شوند، همچنین حدود 353 بیمار نیز هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها بستری هستند.

  سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به تلاش این دانشگاه برای تسریع عملیات واکسیناسیون شهروندان، عنوان کرد: امروز  در مجموع 707 هزار و 546 نفر واکسن تزریق کرده اند و روز گذشته این عدد حدود 290 هزار و 74 نفر بود.

وی با بیان اینکه منتقل کرده است؛ در رابطه با قرنطینه کامل و تعطیلی مشاغل شهر نیز لازم است قبل از این تصمیم کارهای مهم تری انجام شود که متاسفانه اقدام لازم انجام نشده است.

وی ادامه داد: به طور مثال قبل از تعطیلی و قرنطینه کامل شهر لازم است تمامی دستگاه های اجرایی پرسنل خود را با توجه به دستورالعمل وضعیت قرمز برای حضور در محل کار کاهش دهند و نکته مهم برای ما پایبندی تمام ارگان ها و ادارات به ضوابط رنگ قرمز است که متاسفانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 4100 بیمار کرونایی جدید در مشهد از صبح امروز/ چرا مشهد قرنطینه نشد؟

شناسایی بیش از 4100 بیمار کرونایی جدید در مشهد از صبح امروز/ چرا مشهد قرنطینه نشد؟