مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:502021-08-03اجتماعي

حاجی میرزایی: کشور به معلمانی با کیفیت نیاز دارد


وزیر آموزش و پرورش با بیان این که پیشرفت هایی پایدار ترند که ریشه دار تر و اصیل ترند، گفت: نهاد تربیت معلم، ریشه ای ترین بنیان شکل گیری همه تحولات بزرگ در درون یک جامعه است.

- وزیر آموزش و پرورش با بیان این که پیشرفت هایی پایدار ترند که ریشه دار تر و اصیل ترند، گفت: نهاد تربیت معلم، ریشه ای ترین بنیان شکل گیری همه تحولات بزرگ در درون یک جامعه است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز محسن حاجی میرزایی در آیین رونمایی از مجموعه 31جلدی تاریخ تربیت معلم در ایران که در سالن آمفی تئاتر ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: اگر همه امور کشور طبقه بندی و اولویت بندی شوند در این طبقه بندی، نهاد تربیت معلم و جایگاه معلم در موقعیت و اولویت بالاتری قرار می گیرد.

زیرا خانواده ها ارزشمندترین دارایی خود را به این نهاد می سپارند.

وی افزود: تربیت معلم جایگاه پرورش افرادی است که قرار است سرمایه جامعه باشند، آینده سرزمین را بسازند و توانمندی های ملی کشور را افزایش دهند، بنابراین کیفیت تربیت این افراد، کیفیت زندگی انسان ها را تعیین و آینده یک جامعه را شکل می دهند.

حاجی میرزایی، کیفیت زندگی افراد در آینده را منوط به کیفیت و چگونگی پرورش معلمان امروز، دانست و تصریح کرد: بر اساس جمع بندی های نظری، کارآمدی و اثربخشی نهادهای یک جامعه به نظام یادگیری بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی میرزایی: کشور به معلمانی با کیفیت نیاز دارد

حاجی میرزایی: کشور به معلمانی با کیفیت نیاز دارد