مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 14:502021-08-03فرهنگي

رویداد فرهنگی جدید در قلب سوریه


نمایشگاه «نفحات از حمص» توسط انجمن فرهنگی و هنری اورنینا به مدت یک هفته در کلیسای بانوی صلح در محله «بوستان الدیوان» واقع در محله حمص کشور سوریه به منظور یادآوری تاریخ این شهر برگزار شد.

- خبرنگار مهر ، کلیسای بانوی صلح در محله بوستان الدیوان واقع در محله حمص کشور سوریه، به مدت یک هفته میزبان تعدادی از هنرمندان حمص و بقیه استان ها به مناسبت روز فرهنگ بود.

نمایشگاه نفحات از حمص که در این کلیسا برگزار شد، شامل برنامه های فرهنگی اعم از سمینارهای فرهنگی و کارگاهی برای آموزش نقاشی با خاک بود.

به گفته ریموند کابرون، مدیر مجمع، این رویداد که توسط انجمن فرهنگی و هنری اورنینا در حمص برگزار شد، جهت یادآوری امپراتورها، هنرمندان، مهندسان، پزشکان، وکلا، شاعران و روشنفکران به کل جهانیان بود.

گروهی از هنرمندان و محققان که عاشق این شهر بودند، می خواستند از طریق هنرشان تمدن و میراث خود را در این روزهای فرهنگی ثبت کنند.

هنرمند تجسمی، فرید وسوف، برگزار کننده نمایشگاه گفت: 23 هنرمند از حمص و چندین استان دیگر با ارائه 46 اثر نقاشی در سبک های مختلف رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ شرکت کردند و موضوعاتی را به تصویر کشیدند که روح حمص و آثار باستانی آن را به تصویر می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد فرهنگی جدید در قلب سوریه

رویداد فرهنگی جدید در قلب سوریه