مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 17:552021-08-03اقتصادي

تعطیلی تمامی تفرجگاه ها و بازارهای هفتگی گیلان


استاندار گیلان از ارسال درخواست مجدد به ستاد ملی برای ممنوعیت ورود و خروج خودرو به گیلان و نیز تعطیلی تمامی تفرجگاه ها و بازارهای هفتگی استان خبر داد و خواستار تشدید نظارت بر محدودیت فعالیت های گروه های شغلی شد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان از ارسال درخواست مجدد به ستاد ملی برای ممنوعیت ورود و خروج خودرو به گیلان و نیز تعطیلی تمامی تفرجگاه ها و بازارهای هفتگی استان خبر داد و خواستار تشدید نظارت بر محدودیت فعالیت های گروه های شغلی شد.

ارسلان زارع در جلسه فوق العاده ستاد استانی کرونا در گیلان، با قدردانی از تلاش های فداکارانه کادر درمان استان، کاهش شدید رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پروتکل ها از سوی مردم و قدرت سرایت ویروس جهش یافته دلتای هندی را از مهمترین عوامل شیوع پیک پنجم کرونا دانست و گفت: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در گیلان، از متوسط کشوری پایین تر است و این مسئله، نگرانی ها را دوچندان می کند.

وی بر لزوم توجه به عوامل به صورت واقع بینانه و درنظرگرفتن میزان تاب آوری مردم، اصناف و کادر درمان در مواجهه با این بیماری تاکید و اضافه کرد: ستاد ملی با اخذ نظر کارشناسان خبره و با توجه به مجموعه ای از عوامل تصمیم گیری می کند و در این میان براساس مصوبه این ستاد، اتخاذ تصمیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی تمامی تفرجگاه ها و بازارهای هفتگی گیلان

تعطیلی تمامی تفرجگاه ها و بازارهای هفتگی گیلان