مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 03:152021-08-03ورزشي

قمی ها به دنبال دومین طلای پارالمپیک


رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان قم گفت: ملی پوشان قم در راه کسب مقام قهرمانی بازی های والیبال نشسته بزرگترین رویداد ورزشی جهان با رقبای مطرحی از برزیل، - محمد پیروزمنش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بعد از پایان بازی های المپیک 2021 توکیو بلافاصله بازی های پارالمپیک با حضور ورزشکاران معلول کشورهای مختلف آغاز می شود و کاروان ورزشی جانبازان و معلولین ایران نیز در این رقابت ها با مصاف حریفان می روند.

وی ادامه داد: به لطف خدا بعد از بازی های پارالمپیک 2016 که دو نماینده از استان قم حضور داشتند، در این دوره تعداد سهمیه ورزش جانبازان و معلولین قم یک نفر بیشتر شد و بدین ترتیب سه ورزشکار این هیات در جمع ملی پوشان معلول اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو حضور خواهند یافت.

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان قم افزود: در رشته والیبال نشسته دو ورزشکار و در رشته بسکتبال با ویلچر یک ورزشکار از استان قم در این رویداد بزرگ به میدان می روند و امیدواریم بعد از طلای سال 2016 که ملی پوش والیبالیست قم به ارمغان آورد، در این دوره نیز شاهد موفقیت ملی پوشان باشیم.

وی در ادامه به مشخص شدن رقبای کشورمان در بازی های رشته والیبال نشسته پارالمپیک توکیو اشاره و بیان کرد: گروه بندی رقابت های والیبال نشسته بازی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمی ها به دنبال دومین طلای پارالمپیک

قمی ها به دنبال دومین طلای پارالمپیک