مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-04اقتصادي

خط انتقال برق اردبیل با پیشرفت 85 درصد در حال تکمیل است


خط انتقال برق به شهرستان اردبیل با پیشرفت 85 درصد مراحل نهایی اجرا را سپری می کند.

- ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان اردبیل گفت: خط انتقال برق به شهرستان اردبیل با پیشرفت 85 درصد مراحل نهایی اجرا را سپری می کند.

مسعود امامی یگانه 13 مرداد در جریان بازدید از طرح خط انتقال برق به شهر اردبیل اظهار کرد: با اجرایی شدن این پروژه توسط شرکت انتقال برق آذربایجان پایداری برق در اردبیل و شهرهای همجوار شکل گرفته و به نوعی سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی را در این بخش شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با اتمام این پروژه تثبیت و پایداری برق و نیرورسانی به مناطق مختلف به ویژه صنایع و واحدهای بزرگ در شهرستان اردبیل رقم می خورد که انتظار داریم هر چه سریعتر این پروژه به مراحل تکمیلی و نهایی برسد.

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: در سال جاری چهار پروژه توسط شرکت توانیر در شهرستان اردبیل در حال اجراست که با اتمام آنها به تقویت نیرورسانی در بخش های مختلف کمکی جدی خواهد شد.

امامی یگانه شرایط خشکسالی و مشکلات تأمین برق را به دلیل گرمای روزهای تابستانی یادآور شد و افزود: مشکل حادی را در ایام تابستان در تأمین برق واحدهای مختلف خانگی، تجاری و اداری شاهد نبودیم و به سرعت با ارتقا وضعیت برق پایدار واحدهای صنعتی نیز در حال تأمین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط انتقال برق اردبیل با پیشرفت 85 درصد در حال تکمیل است

خط انتقال برق اردبیل با پیشرفت 85 درصد در حال تکمیل است