مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-04سياسي

آنچه باید در خصوص مرکز مشاوره شغلی و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی قم بدانیم


مدیر مرکز مشاوره شغلی و خدمات کارآفرینی از آمادگی این مرکز برای همکاری با دستگاه های متولی اشتغال در استان قم در قالب همکاری های مشترک خبر داد.

- ایسنا/قم مدیر مرکز مشاوره شغلی و خدمات کارآفرینی از آمادگی این مرکز برای همکاری با دستگاه های متولی اشتغال در استان قم در قالب همکاری های مشترک خبر داد.

یاسر شریفی، مدیر مرکز مشاوره شغلی و خدمات کارآفرینی، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: راه اندازی مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی از مصوبات شورای عالی اشتغال کشور است و این شورا در چهل و سومین جلسه در سال 1390 به استناد بند 37 امور اقتصادی سند چشم انداز بیست ساله کشور و ماده 4 و 22 برنامه ششم توسعه اقتصادی کشور، اقدام به تصویب تأسیس مراکز مشاوره کارآفرینی در کشور کرده است.

وی افزود: آموزش های تخصصی مبتنی بر دانش کاربردی و نوآوری، تقویت اکوسیستم های منطقه ای، توسعه فعالیت های کارآفرینانه، افزایش ضریب موفقیت کارآفرینان، ایجاد بستر لازم برای هدایت کسب وکارهای نوپا، افزایش ضریب موفقیت کسب وکارهای نوپا، هدایت صاحبان سرمایه به فعالیت های کارآفرینانه، کمک به بهبود فضای کسب وکار، افزایش سهم فعالیت های کارآفرینانه در تولید ناخالص داخلی سرانه، توسعه و شکل گیری یک هویت اجتماعی مشترک و جدید حول محور توسعه کارآفرینی در کشور بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه باید در خصوص مرکز مشاوره شغلی و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی قم بدانیم

آنچه باید در خصوص مرکز مشاوره شغلی و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی قم بدانیم