مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-04ورزشي

اهدای تجهیزات و لوازم ورزشی به زندانیان و کمپ های ترک اعتیاد


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: محموله تجهیزات و لوازم ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان به زندان ها و کمپ های ترک اعتیاد شهر اراک در راستای توسعه ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط در بین جامعه هدف توزیع شد.

- محسن ناصری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهارداشت: در راستای توسعه ورزش همگانی و با توجه به وجود استعدادها و کمک به احیای بعد روحی و جسمی زندانیان این مهم برای چندمین بار متوالی و با همکاری این اداره کل، هیات ورزش های همگانی و اداره کل زندان های استان صورت گرفت.

وی افزود: در این خصوص تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان منعقد شد که به دنبال آن وسایل ورزشی مانند میز تنیس روی میز، فوتبال دستی، راکت بدمینتون، طناب طناب کشی، تور و توپ، والیبال و فوتبال و فوتسال، تعدای کتاب های ورزشی و.

به زندان مرکزی اراک و کمپ های ترک اعتیاد تحویل داده شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: اعتقاد این اداره کل بر این است که هر چقدر حمایت از افراد و خانواده های آسیب پذیر بیشتر باشد روند کاهشی و سیر نزولی در آسیب های اجتماعی را شاهد خواهیم بود و این اداره کل پیش از این در راستای توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای تجهیزات و لوازم ورزشی به زندانیان و کمپ های ترک اعتیاد

اهدای تجهیزات و لوازم ورزشی به زندانیان و کمپ های ترک اعتیاد