مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-04فرهنگي

فراخوان تئاتر مردمی بچه های مسجد با هدف شناسایی استعدادهای هنری


دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین، با همکاری امام محلات مساجد اقدام به شناسایی و ثبت گروه های نمایشی بچه های مسجد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سید قاسم قوامی، مسؤول واحد هنرهای نمایشی مردمی بچه های مسجد به منظور استعدادیابی، شناسایی، کشف و جذب نمایشگران مسجدی صورت گرفته است.

وی به پرورش استعدادهای درخشان در قالب برگزاری دوره های آموزشی اشاره کرد و افزود: آشنایی با مبانی هنر نمایش، نمایش نامه نویسی، کارگردانی و بازیگری از جمله موضوعاتی است که در کارگاه های آموزشی به آن خواهیم پرداخت و پس از پایان آموزش های لازم، گروه ها شناسایی شده و ثبت می شوند.

قوامی ادامه داد: پس از شناسایی و ثبت گروه ها، مجموعه نمایش نامه های 6 جلدی تئاتر بچه های مسجد و دیگر متون نمایشی، در اختیار گروه ها قرار گرفته و تولید آثار نمایشی در مساجد آغاز می گردد.

در ادامه نیز نمایش های تولیدی توسط کارشناسان واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان، بازبینی و ارزیابی شده و گروه ها از راهنمایی، کمک و مشاورهٔ کارشناسان نمایش بهره مند می شوند.

مسؤول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین معرفی گروه های برتر برای شرکت در رویدادهای نمایشی را از دیگر ویژگی های این فراخوان عنوان کرده و اظهار کرد: گروه های نمایشی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان تئاتر مردمی بچه های مسجد با هدف شناسایی استعدادهای هنری

فراخوان تئاتر مردمی بچه های مسجد با هدف شناسایی استعدادهای هنری