مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-04ورزشي

قرعه دشوار برای دو آزادکار ایران در المپیک توکیو


حسین خانی در دور نخست با «کایل داک» قهرمان جهان از آمریکا کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان «محمداف» از بلاروس و «جندری گارزون» از کوبا می رود - تیم کشتی گیر آزادکار ایران در اوزان 74 و 125 کیلوگرم با قرعه سختی در ابتدای مسابقات خود در المپیک 2020 مواجه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، مراسم قرعه کشی این اوزان دررقابت های کشتی آزاد المپیک توکیو برگزار شد و براساس آن، در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست با کایل داک قهرمان جهان از آمریکا کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان محمد حبیب کادزی محمداف از بلاروس و جندری گارزون از کوبا می رود.

در این وزن 16 نفر حضور دارند.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع در دور اول با الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان جاهید براهال از الجزایر و اگزون شالا از کوزوو می رود.

گنو پتریاشویلی قهرمان جهان از گرجستان در گروه زارع حضور دارد و درصورت رسیدن این کشتی گیر سنگین وزن ما به نیمه نهایی، باید برای رسیدن به فینال با او مواجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرعه دشوار برای دو آزادکار ایران در المپیک توکیو

قرعه دشوار برای دو آزادکار ایران در المپیک توکیو