مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-04اقتصادي

مشارکت 15 میلیاردی مردم نوع دوست قم در دهه ولایت


سرپرست اداره مشارکتهای مردمی بهزیستی قم گفت: از عید غدیر تا عید قربان مردم نوع دوست قم 15 میلیارد ریال به مراکز بهزیستی کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید صادق میریی ضمن اعلام این خبر افزود: با عنایت فراخوان بهزیستی قم و پویش عیدانه در دهه ولایت مردم سخاوتمند قم در این دهه حدود 15 میلیارد ریال بصورت بیشتر غیرنقدی به مراکز بهزیستی قم کمک کردند که از این مبلغ بیش از حدود 13 میلیارد ریال مستقیما به مراکز بهزیستی در سطح استان اعم از مراکز مثبت زندگی، مراکز شبانه روزی و آسایشگاه های سالمندان، معلولین و بیماران روانی مزمن تحویل داده شد و مابقی هم به حساب مشارکتهای مردمی واریز شد یا بصورت غیرنقدی تحویل مراکز شد.

وی با مقایسه مشارکت دهه ولایت امسال با سال گذشته خاطرنشان کرد : سال گذشته ما حدود 4 میلیارد و 400 میلیون ریال مشارکت در سطح استان داشتیم که به فضل خداوند و اعتماد مردم عزیز استان این رقم امسال بیش از 3 برابر رشد داشت که جای تشکر و تقدیر دارد.

سرپرست اداره مشارکتهای مردمی بهزیستی قم با اشاره به نزدیکی دهه اول محرم و ایام تاسوعا و شرایط کرونایی و محدودیت توزیع نذورات و گستردن سفرهای اطعام حسینی، کمک به مراکز بهزیستی و حمایت از ایتام و کودکان بی سرپرست و معلولین و سالمندان را بهترین جایگزین برای انجام نیات خیرین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 15 میلیاردی مردم نوع دوست قم در دهه ولایت

مشارکت 15 میلیاردی مردم نوع دوست قم در دهه ولایت