مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 05:102021-08-04اجتماعي

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در مورد رگبار موقتی و رعد و برق


هواشناسی چهارمحال و بختیاری نسبت به افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک، رگبار موقتی باران و رعد و برق هشدار داد.

- ، مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش سرعت وزش باد و رگبار موقتی و رعد و برق در استان، گفت: این پدیده تا اواخر وقت جمعه استان را دربرمی گیرد.

مهران چراغپور افزود: رگبار و رعد و برق، وزش تند بادهای لحظه ای و موقت، احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

وی گفت: منطقه اثر شهرستان های نوار شرقی و شمالی استان، خانمیرزا، کوهرنگ، لردگان، مال خلیفه، کیار (شلمزار)، غرب اردل خواهد بود.

به گفته وی با توجه به بالا بودن شاخص های ناپایداری و شرایط فصلی و موسمی هم چنین خشک بودن سطح زمین و عدم نفوذ پذیری خاک امکان شدت گرفتن ناپایداری ها به صورت نقطه ای و احتمال جاری شدن رواناب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، برخورد صاعقه، خسارت به محصولات کشاورزی، سقوط اجسام از ارتفاع و … انتظار می رود.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری به مردم توصیه کرد از تردد و توقف در حریم رودخانه ها و مسیل ها، از صعود به ارتفاعات و چرای دام در مراتع مرتفع خودداری کنند و از استحکام داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی اطمینان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در مورد رگبار موقتی و رعد و برق

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در مورد رگبار موقتی و رعد و برق