مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-04اجتماعي

تشدید وزش باد و رگبار باران در برخی نقاط کوهستانی یزد


کارشناس پیش بینی هواشناسی یزد گفت: رگبار پراکنده و رعد و برق، وزش باد و گرد و خاک به ویژه در ارتفاعات و برخی نقاط کوهستانی استان مورد انتظار است.

- سیدعباس میرحسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس به پیش بینی شرایط جوی استان یزد پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از از رگبارهای پراکنده باران در نیمه غربی و مناطق مرکزی بویژه ارتفاعات شیرکوه است.

وی با اشاره به تداوم رشد ابرهای همرفتی و محلی در ساعات بعد از ظهر و شب به ویژه ارتفاعات در استان یزد افزود: آسمان استان تا سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و شب افزایش ابر، گاهی تند باد موقتی و در نیمه غربی و مناطق مرکزی بویژه ارتفاعات شیرکوه رگبارهای پراکنده خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان یزد افزود: همچنین برای ارتفاعات خرانق و مناطق جنوبی استان رگبار پراکنده باران بعضاً با رعد و برق پیش بینی می شود.

میرحسینی تصریح کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره های هواشناسی، برای فردا آسمان استان با غبار محلی و احتمال باد و گرد و خاک همراه بوده و در عصر در ارتفاعات رگبار ساعتی و رعد و برق پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان یزد اظهار کرد: امروز بافق با دمای 41 درجه گرم ترین نقطه استان و تفت با دمای 36 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین نقطه استان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید وزش باد و رگبار باران در برخی نقاط کوهستانی یزد

تشدید وزش باد و رگبار باران در برخی نقاط کوهستانی یزد