مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-04پزشكي

شهری که ساکنانش مادام العمر ماسک می زنند!+عکس


شهری در نزدیکی توکیو جزیره ای به نام میاکجیما واقع شده که همه کسانی که در آن زندگی می کنند باید ماسک بزنند وگرنه می میرند! - خبرگزاری فارس ـ گروه تجسمی ـ علیرضا سپهوند: بیش از یک سال است که تقریبا تمام مردم جهان ماسک بر چهره دارند تا از ابتلا به ویروس منحوس کرونا در امان باشند.

به یقین می توان گفت که نمی توان کسی را سراغ داشت که از زدن ماسک خوشحال باشد و همه آرزومند روزی هستند که این بیماری در جهان ریشه کن شود و همه بتوانند به زندگی عادی خود بازگردند.

اما همیشه بشر در طول و عرض زندگی از جهات کمّی و کیفی می تواند با شرایطی مواجه یا مطلع شود که بار سنگین مشکل خود را برایش سبک تر کند.

در موردی که در ادامه می خوانیم مطمئنا پس از خواندن متن کامل این گزارش کمی به خودمان می آییم و زدن ماسک سنگینی قبل را بر ما نخواهد داشت.

در نزدیکی شهر توکیو جزیره ای به اسم میاکجیما هست که به یکی از آلوده ترین شهرهای دنیا معروف است.

آلودگی این شهر در حدی است که همه کسانی که در آن زندگی می کنند باید ماسک بزنند وگرنه می میرند! اما شاید باور نکنید که این شهر با وجود آلودگی بسیارش گردشگران زیادی دارد! فکر می کنید چرا گردشگران رفتن به این شهر آلوده را دوست دارند؟ از نظر این گردشگران تماشای اهالی این جزیره کوچک که با زدن ماسک شبیه موجودات عجیب و غریب شده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهری که ساکنانش مادام العمر ماسک می زنند!+عکس

شهری که ساکنانش مادام العمر ماسک می زنند!+عکس