مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-04اقتصادي

اعطای گرنت تحقیق و توسعه از سوی صندوق نوآوری


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه برای حمایت از شرکت های فناور ابزارهای مالی متنوع پیش بینی شده است، گفت: گرنت تحقیق و توسعه از سرویس‎ های جدید صندوق است.

- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه برای حمایت از شرکت های فناور ابزارهای مالی متنوع پیش بینی شده است، گفت: گرنت تحقیق و توسعه از سرویس‎ های جدید صندوق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر علی وحدت در رویداد گرنت تحقیق و توسعه هوش مصنوعی که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، ماموریت اصلی این صندوق را تامین مالی شرکت ها دانست و افزود: در این راستا ما به دنبال ابزارهای متنوع تامین مالی برای حدود 6100 شرکت دانش بنیان شناسایی شده هستیم که از آن جمله می توان به بازار سرمایه، صندوق های پژوهش و فناوری و صندوق های پژوهش و فناوری تخصصی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه با استفاده از این ابزارهای مالی در تلاش برای تامین منابع مالی برای شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و فناور، شرکت های خلاق و نوآفرین هستیم، اظهار کرد: ما در این راستا به چرخه عمر شرکت ها نیز توجه داریم و بر این اساس در صورتی که شتابدهنده ای اقدام به جذب شرکت های فناور کند، مورد حمایت صندوق نوآوری قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای گرنت تحقیق و توسعه از سوی صندوق نوآوری

اعطای گرنت تحقیق و توسعه از سوی صندوق نوآوری