مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-04سياسي

ناامنی ِ طرح صیانت برای گردشگری


مسئول کمیته گردشگری الکترونیک اداره کل میراث فرهنگی استان یزد با بیان این که طرح صیانت منجر به قطع ارتباط با خارج از کشور می‎شود، گفت: نوعی ناامنی برای گردشگری ایجاد خواهد شد به طوری که نتواند از طرق شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کند.

- ایسنا/یزد مسئول کمیته گردشگری الکترونیک اداره کل میراث فرهنگی استان یزد با بیان این که طرح صیانت منجر به قطع ارتباط با خارج از کشور می‎شود، گفت: نوعی ناامنی برای گردشگری ایجاد خواهد شد به طوری که نتواند از طرق شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کند.

احمد فاضلی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این که طرح صیانت مستقیماً بر حوزه گردشگری الکترونیک تاثیر دارد، اظهار کرد: بیشتر گردشگران ما خارجی هستند و درآمدزایی گردشگری نیز در این حوزه بیشتر است.

وی افزود: طرح صیانت منجر به قطع ارتباط ما با خارج از کشور می‎شود و به تبع آن، نوعی ناامنی برای گردشگری ایجاد خواهد شد به طوری که نتواند از طرق شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کند.

این مسئول با بیان این که طرح صیانت مشخصا روی اقتصاد در حوزه گردشگری الکترونیک اثر خواهد داشت، گفت: پس از کرونا بسیاری از فعالان صنایع دستی به روش های الترونیک بازار خود را فراهم کردند و امروز از فروش های مجازی امرار معاش می کنند اما این طرح و حتی مطرح شدن آن، بر درامدزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامنی ِ طرح صیانت برای گردشگری

ناامنی ِ طرح صیانت برای گردشگری