مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-04اجتماعي

آشنایی با انواع خلافی(نمره منفی گواهینامه) و راه های پرداخت آن


در ادامه به بررسی موارد پرخطر که منجر به اعلام جریمه خودرو می شود، می پردازیم و سپس راه های آسان، سریع و امن پرداخت خلافی را بررسی خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی نشده باشد! حتی قانونمندترین افراد نیز ممکن است سهواً یکی از مقررات راهنمایی و رانندگی را زیر پا بگذارند و مشمول جریمه شوند! این جرایم گاهی منجر به توقیف خودرو و امتیاز منفی شده و گاهی تنها هزینه مادی را بر راننده تحمیل می کند.

رفتارهای پرخطر در رانندگی باعث به خطر افتادن جان مردم می شود، از این رو در قوانین راهنمایی و راننده سختگیری بیشتری شده است تا میزان رفتار پرخطر در رانندگی کاهش پیدا کند! در این مقاله به بررسی موارد پرخطر که منجر به اعلام جریمه خودرو و سپس راه های آسان، سریع و امن پرداخت خلافی و همچنین موارد مربوط به طرح ترافیک (از طریق اپلیکیشن پی پاد: اپلیکیشن پرداختی بانک پاسارگاد) می پردازیم.

بعضی از رفتار پر خطر در رانندگی که شامل جریمه خودرو می شود عبارت است از؛ * استفاده از تلفن همراه * عدم رعایت رانندگی در بین خطوط * سبقت غیرمجاز * عدم رعایت سرعت مطمئنه * نبستن کمربند ایمنی * رانندگی در حالت عصبانیت و یا در حالت خواب آلودگی * تغییر ناگهانی مسیر * حرکت مارپیچ در خیابان * عدم رعایت فاصله مناسب با خودرو جلویی نحوه استعلام و پرداخت خلافی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با انواع خلافی(نمره منفی گواهینامه) و راه های پرداخت آن

آشنایی با انواع خلافی(نمره منفی گواهینامه) و راه های پرداخت آن