مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-04اقتصادي

پرداخت 200 میلیارد تومان از مطالبات موسسات درمانی گلستان


مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 200 میلیارد تومان از مطالبات موسسات درمانی استان پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد کمانگری پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به حمایت های سازمان بیمه سلامت ایران در زمینه پرداخت های به موقع و برنامه ریزی های منسجم و منظم، از ابتدای سال جاری بیش از 200 میلیارد تومان از مطالبات درمانی موسسات درمانی طرف قرارداد پرداخت شده که این امر کمک شایانی به افزایش انگیزه بخش درمان کرده است.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 200 میلیارد تومان تخصیص داده شده که 75 درصد آن در بخش دولتی و دانشگاهی و 25 درصد آن هم مطالبات غیردولتی بوده است.

وی تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت در راستای اجرای طرح های الکترونیک به ویژه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک، همه مطالبات موسسات و مراکز همراه (اعم از دولتی دانشگاهی و غیر از دولتی دانشگاهی) را به طور کامل لغایت خرداد ماه سال جاری پرداخت کرده است و این در حالی است که مقدمات پرداخت اسناد تیر ماه 1400 موسسات مذکور در حال انجام است.

کمانگری افزود: طرح کاهش کاربرد حذف تدریجی دفاتر بیمه های درمانی این سازمان از ابتدای اردیبهشت سالجاری آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 200 میلیارد تومان از مطالبات موسسات درمانی گلستان

پرداخت 200 میلیارد تومان از مطالبات موسسات درمانی گلستان