مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:102021-08-04فرهنگي

تمدید مهلت ارسال آثار به سه بخش جشنواره نمایش های آیینی و سنتی


مهلت ارسال آثار به بخش سمینار، معرکه ها، آیین ها و بازی های نمایشی و جوانه های نمایش ایرانی بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی تمدید شد.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، مهلت ارسال آثار به بخش سمینار (یادواره زنده یاد جلال ستاری)، معرکه ها، آیین ها و بازی های نمایشی (یادواره زنده یاد محمود استادمحمد) و جوانه های نمایش ایرانی (ویژه کودک و نوجوان) - (بخش ویژه هنگامه مفید) بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی از زمان مقرر به مدت یک هفته تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به بخش سمینار بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی که در فراخوان این رویداد تا 15 مرداد ماه اعلام شده بود تا 22 مرداد ماه تمدید شد.

در فراخوان این دوره از جشنواره زمان ارسال آثار به بخش جوانه های نمایش ایرانی تا 16 مرداد ماه تعیین شده بود که این مهلت تا 23 مرداد ماه تمدید شد.

همچنین مهلت ارسال آثار به بخش معرکه ها، آیین ها و بازی های نمایشی بیستمین جشنواره نمایش های آیینی سنتی در فراخوان جشنواره تا 18 مرداد ماه اعلام شده بود که این زمان تا 25 مرداد ماه تمدید شد.

متقاضیان سه بخش یاد شده لازم است تا تاریخ مقرر با مراجعه به بخش ویژه بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی بر تارنمای ایران تئاتر نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و بارگذاری مدارک لازم اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به سه بخش جشنواره نمایش های آیینی و سنتی

تمدید مهلت ارسال آثار به سه بخش جشنواره نمایش های آیینی و سنتی