مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-04اقتصادي

«کرونا و تحریم» مغلوب صادرات/ ارزآوری 5.7 میلیون دلاری تعاونی های خراسان جنوبی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اعلام اینکه طی 4 ماهه امسال صادرات تعاونی های خراسان جنوبی به 5 میلیون و 767 هزار دلار رسیده، - غلامرضا اشرفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند به تشریح فعالیت تعاونی ها در استان خراسان جنوبی پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر 972 شرکت تعاونی در بخش های کشاورزی، خدمات و صنعت در استان خراسان جنوبی فعال است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در بحث تعاون توجه به برند و برندسازی مورد توجه است، عنوان کرد: در بحث برند و برندسازی در خراسان ‎جنوبی رشد خوبی را داشتیم به طوری که 28 برند توسط 21 تعاونی در استان ثبت شده است.

سال گذشته 58 تعاونی در استان راه اندازی شد که سبب ایجاد 899 فرصت شغلی در استان شد   مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از تشکیل 58 تعاونی در سال گذشته علی رغم همه محدودیت ها خبر داد و یادآور شد: با تشکیل این تعاونی ها در سال گذشته 899 فرصت شغلی در حوزه تعاون اتفاق افتاده است.

فعالیت 60 درصد تعاونی ها در حوزه تولید اشرفی با بیان اینکه بیش از 60 درصد تعاونی ها در حوزه تولید فعال هستند، بیان داشت: در ایام شیوع کرونا در تعاونی های تعدادی از تعاونی های استان نسبت به تغییر خط تولید اقدام و در بحث تولید و توجه ویژه به تعاونی ها حمایت های لازم انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کرونا و تحریم» مغلوب صادرات/ ارزآوری 5.7 میلیون دلاری تعاونی های خراسان جنوبی

«کرونا و تحریم» مغلوب صادرات/ ارزآوری 5.7 میلیون دلاری تعاونی های خراسان جنوبی