مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:502021-08-04اقتصادي

سرقت 35 میلیارد ریالی تجهیزات چاه های آب روستایی کرمانشاه


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از سرقت 35 میلیارد ریالی تجهیزات چاه های آب روستایی این استان خبر داد.

- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه برای پایداری تامین آب شرب روستاهای کرمانشاه نیاز به حفاری 70 حلقه چاه در سطح استان است، از حفاری 24 حلقه چاه آب شرب در مناطق روستایی استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، علیرضا کاکاوند روز چهارشنبه در نشست خبری که به منظور تجلیل از روز خبرنگار در محل تصفیه خانه شهر کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به خشکسالی سخت امسال و خشکی و کاهش 70 تا 80 درصدی آب چشمه ها، چاه ها و سراب ها که منبع اصلی تامین آب شرب شهرها و روستا استان است، افزود: در حال حاضر به 130 روستای استان با تانکر سیار آب رسانی می شود.

او در ادامه از حل مشکل آب شرب روستای قلقه ثلاث باباجانی و چند روستای اطراف شهر پاوه ظرف یک هفته اخیر خبر داد و گفت: امسال اعتبارات حوزه روستایی استان چندین برابر سالهای گذشته شده اما هنوز ریالی از اعتبارات استانی این حوزه به این شرکت ابلاغ نشده است و امیدواریم هرچه زودتر این اعتبارات اختصاص یابد.

کاکاوند با بیان اینکه ظرف روز گذشته نزدیک به 170 میلیارد تومان از اعتبارات ملی آب روستایی به این شرکت ابلاغ شد، اظهار کرد: در صورت تخصیص تمام بودجه قول می دهم تا پایان سال کرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت 35 میلیارد ریالی تجهیزات چاه های آب روستایی کرمانشاه

سرقت 35 میلیارد ریالی تجهیزات چاه های آب روستایی کرمانشاه