مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:002021-08-04حوادث

کشف سرقت در مازندران 37 درصد رشد یافت


رییس پلیس پیشگیری انتظامی مازندران از افزایش 37 درصدی کشف سرقت توسط کلانتری و پاسگاه های استان در چهارماه ابتدایی سال خبر داد.

- ، سرهنگ سید محسن جعفری اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون مأموران کلانتری و پاسگاه های انتظامی استان در راستای مبارزه با سرقت به عنوان یکی از وظایف ذاتی خود، موضوع را با شناسایی مناطق آلوده و جرم خیز و کنترل افراد سابقه دار و همچنین اجرای طرح های مختلف پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.

وی از افزایش 37 درصدی کشف سرقت ها توسط مأموران کلانتری و پاسگاه های انتظامی از آغاز سال تا کنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: دستگیری سارقان نیز در این مدت توسط مأموران کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی 13 درصد افزایش یافت.

سرهنگ جعفری در ادامه افزود: با انجام اقدامات تخصصی و تلاش شبانه روزی مأموران کلانتری و پاسگاه ها در سراسر استان مازندران، وقوع سرقت هایی مثل احشام 12 درصد، پلاک موتور 50 درصد، وسایل و قطعات خودرو 11 درصد، داخل خودر و6 درصد، موتورسیکلت دو درصد، اتومبیل 12 درصد و مغازه 4 درصد کاهش یافت.

رییس پلیس پیشگیری استان در پایاناز همکاری شهروندان با پلیس در برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت قدردانی کرد و بیان داشت: استفاده از دوربین های مداربسته و ظرفیت نگهبان محله و شبگردها در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سرقت در مازندران 37 درصد رشد یافت

کشف سرقت در مازندران 37 درصد رشد یافت