مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:402021-08-04سياسي

سازمان تبلیغات اسلامی بسترساز تبلیغ دین است


امام جمعه بجنورد تبلیغ دینی را ادامه راه ائمه اطهار(ع) دانست و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی بسترساز تبلیغ دین است لذا وظیفه مهمی را بر دوش دارد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری پیش از ظهر چهار شنبه در مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی و رییس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد که در مصلی بجنورد برگزار شد، به تبیین اهمیت تبلیغ امور دینی در جامعه پرداخت و اظهار کرد: از نظر تکوینی وقتی خداوند عالم را خلق کرد واسطه هایی برای فیض خود قرار داد که ائمه اطهار (ع) و پنج تن آل عبا واسطه فیض الهی برای تمام بشریت هستند و آخرالامر هم با ظهور مهدی موعود (عج) کل عالم هستی با مدیریت او سامان یافته و به سعادت می رسند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه اهل بیت (ع) محوریت همه عالم هستی هستند تصریح کرد: در این راستا قرار است ما مبلغ پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) باشیم؛ مأموریتی بسیار عظیم و حساس، به گونه ای که وقتی انسان به این رسالت عظیم نگاه می کند احساس حقارت می کند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: ائمه اطهار (ع) رسالت توضیح دین مبین اسلام را بعد از خود بر عهده متخصصان دین نهاده اند که اگر عظمت این کار را درک کنیم متوجه می شویم چه رسالت عظیمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تبلیغات اسلامی بسترساز تبلیغ دین است

سازمان تبلیغات اسلامی بسترساز تبلیغ دین است