مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:552021-08-04ورزشي

تاثیر امکانات ورزشی در افزایش شور و نشاط و سلامت دانشجویان


سرپرست سازمان امور دانشجویان طی بازدید از دانشگاه شهید بهشتی گفت: فراهم کردن امکانات ورزشی در افزایش شور و نشاط و سلامت دانشجویان مؤثر است لذا سازمان از توسعه سرانه ورزشی حمایت می کند.

- به نقل از سازمان امور دانشجویان، غلامرضا غفاری، گفت: فراهم کردن امکانات ورزشی در افزایش شور و نشاط و سلامت دانشجویان مؤثر است و نتیجه نهایی آن بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان و افزایش دستاوردهای علمی است.

وی افزود: وقتی دانشگاه شهید بهشتی به عنوان یک دانشگاه مطرح از نظر علمی در کشور مطرح است دانشجویان این دانشگاه انتظار دارند این دانشگاه از نظر امکانات ورزشی و رفاهی نیز در سطح بالایی باشد و افتتاح طرح های عمرانی امروز، نتیجه تلاش مسئولان این دانشگاه در این بخش را نشان می دهد.

سرپرست سازمان امور دانشجویان با تاکید بر حمایت این سازمان از برنامه های توسعه سرانه ورزشی و امکانات رفاهی دانشگاه شهید بهشتی تا رسیدن به استاندارد کشوری گفت: اقدام این دانشگاه در استفاده از توان بخش خصوصی و ظرفیت خیرین آموزش عالی اقدام بسیار مثبتی است و باید استمرار داشته باشد.

تقی زاده، نیز اظهار داشت: در بازدید از این دانشگاه شاهد رشد مناسب پروژ های ورزشی و رفاهی، باز سازی ها و تجهیز اماکن ورزشی بودیم که این تغییرات قطعاً در بهبود وضعیت تحصیلی دانشجویان مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر امکانات ورزشی در افزایش شور و نشاط و سلامت دانشجویان

تاثیر امکانات ورزشی در افزایش شور و نشاط و سلامت دانشجویان