مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 11:052021-08-04اقتصادي

130 روستای کرمانشاه از طریق تانکر آبرسانی می شوند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: 130 روستای این استان از طریق تانکر آبرسانی می شوند.

- ، علیرضا کاکاوند بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه استان کرمانشاه بیشترین کاهش بارندگی را در سال 1399- 1400 در کشور داشته است، اظهار کرد: کاهش بارندگی و در نتیجه خشکسالی بیشترین تأثیر را روی منابع تأمین آب شرب که عمدتاً چشمه، چاه و قنوات بوده گذاشته است.

وی با بیان اینکه افت آبدهی چاه و چشمه ها روز به روز در حال افزایش بوده و در شهریور و مهرماه سال جاری به اوج خود می رسد، افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی پاییز خوبی از نظر بارندگی برای استان کرمانشاه وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: سراب قنبر به عنوان یکی از منابع تأمین آب شرب شهر کرمانشاه در سال گذشته 320 لیتر بر ثانیه آبدهی داشته که در سال جاری این میزان آبدهی به 61 لیتر بر ثانیه رسیده و شب های گذشته خارج شدن خط انتقال آب سد گاوشان از مدار توزیع در شمال شهر کرمانشاه موجب شده تا شرکت آبفا بخواهد چشمه طاق بستان را وارد مدار توزیع کند.

کاهش آبدهی چشمه طاق بستان از 700 به 70 لیتر بر ثانیه کاکاوند با بیان اینکه استفاده از چشمه آب طاق بستان مقدور نیست، ادامه داد: در سال گذشته میزان آبدهی این چشمه در حدود 700 لیتر بر ثانیه بوده که در سال جاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 روستای کرمانشاه از طریق تانکر آبرسانی می شوند

130 روستای کرمانشاه از طریق تانکر آبرسانی می شوند