مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 11:352021-08-04اقتصادي

معدن قلعه زری خوسف به تولید با ظرفیت واقعی نزدیک می شود


برنامه ما این است که با وجود نیروهای جوان و خوش فکر و با سوابق درخشان سهامدار جدید معدن قلعه زری، مشکلات این واحد هرچه زودتر برطرف شود و تولید آن به ظرفیت واقعی برسد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: برنامه ما این است که با وجود نیروهای جوان و خوش فکر و با سوابق درخشان سهامدار جدید معدن قلعه زری، مشکلات این واحد هرچه زودتر برطرف شود و تولید آن به ظرفیت واقعی برسد.

با حضور حمید ملانوری و مدیران شرکت پارت گوال (سهامدار جدید معدن قلعه زری) ، امروز چهارشنبه 13 مردادماه راهکارهای توسعه در این معدن مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی در این نشست گفت: یکی از بزرگترین مزیت های خراسان جنوبی وجود معادن فراوان با ذخایر قابل توجه است اما میزان بهره مندی ما از معادن استان بسیار کم است.

وی اظهار کرد: علت این عدم توفیق به این جهت است که بسیاری از معادن مورد بهره برداری قرار نگرفته اند و در معدود معادنی هم برداشت صورت می گیرد.

ملانوری افزود: مواد معدنی استان به صورت خام به فروش می رسد که باید این کار هرچه سریعتر متوقف شود و مواد معدنی به ارزش واقعی خود عرضه شوند تا استان از مواهب آن در اشتغال زایی و درآمدزایی، بهره بیشتری ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدن قلعه زری خوسف به تولید با ظرفیت واقعی نزدیک می شود

معدن قلعه زری خوسف به تولید با ظرفیت واقعی نزدیک می شود