مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 14:002021-08-04پزشكي

کاهش رعایت پروتکل ها نگران کننده است


استاندار قم کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی را در استان نگران کننده دانست و تصریح کرد: سیاستِ محوری این روزهای مدیریت استان، توسعه واکسیناسیون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در حاشیه نشست امروز ستاد استانی مبارزه با بهداشت و درمان در موضوع مبارزه با کرونا باشند، ضمن آن که دستگاه های مختلف مسؤول نیز باید تشدید نظارت ها را بر اساس رنگ بندی کرونایی و وضعیت خاص استان در دستور کار خود داشته باشند.

وی افزود: یکی از سیاست های محوری این روزها، توسعه واکسیناسیون علیه این بیماری است و به همین دلیل، چند مرکز جدید تجمیعی واکسیناسیون در هفته جاری در استان افتتاح شده است.

استاندار قم ادامه داد: در عین حال، دانشگاه علوم پزشکی استان مکلف است تا پایان هفته آینده، تعداد مراکز واکسیناسیون را در استان به 20 مرکز برساند که البته تحقق این امر مستلزم همراهی و تعامل همه نهادهای استانی با دانشگاه علوم پزشکی استان است.

وی خاطر نشان کرد: از مردم، صدا و سیما و شورای اطلاع رسانی استان نیز انتظار داریم تا تشویق حداکثری مردم را به انجام واکسیناسیون در دستور کار داشته باشند.

سرمست سپس یادآور شد: مدیریت استان همچنان پیگیر توسعه سنین واکسیناسیون در استان است، ضمن آن که دانشگاه علوم پزشکی استان هم باید با توجه به استقبال بیشتر مردم قم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش رعایت پروتکل ها نگران کننده است

کاهش رعایت پروتکل ها نگران کننده است