مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 14:052021-08-04ورزشي

5 راس گاو، یک خانه و پنج میلیارد روپیه پاداش زوج طلایی بدمینتون


این کشور جنوبی شرقی آسیا از لحاظ علاقه مندی به رشته بدمینتون، در صدر کشورهای جهان قرار داشته و از زمان افزوده شدن بدمینتون به ورزش های المپیکی در سال 1992، - این کشور جنوبی شرقی آسیا از لحاظ علاقه مندی به رشته بدمینتون، در صدر کشورهای جهان قرار داشته و از زمان افزوده شدن بدمینتون به ورزش های المپیکی در سال 1992، تمام مدال های طلای کاروان خود را در این رشته کسب کرده است.

دولت اندونزی همزمان با گزارش فدراسیون بدمینتون این کشور مبنی بر کاهش موارد ابتلا به کرونا در شهروندان فعال در این رشته، از اهدای پاداش های چشمگیر برای زوج طلایی بدمینتون این کشور در المپیک توکیو خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پنج راس گاو، یک رستوران و یک خانه جدید تنها بخشی از پاداش هایی است که گریشیا پولی و آپریانی راهایو زوج بدمینتون کشور اندونزی که در المپیک توکیو صاحب مدال طلا شدند، پس از بازگشت از ژاپن به کشورشان، دریافت خواهند کرد.

این کشور جنوبی شرقی آسیا از لحاظ علاقه مندی به رشته بدمینتون، در صدر کشورهای جهان قرار داشته و از زمان افزوده شدن بدمینتون به ورزش های المپیکی در سال 1992، تمام مدال های طلای کاروان خود را در این رشته کسب کرده است.

این دو زن بدمینتون باز روز دوشنبه هفته جاری رقبای خود را که زوجی چینی بودند، شکست داده و نخستین طلای کاروان اندونزی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 راس گاو، یک خانه و پنج میلیارد روپیه پاداش زوج طلایی بدمینتون

5 راس گاو، یک خانه و پنج میلیارد روپیه پاداش زوج طلایی بدمینتون