مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 14:252021-08-04حوادث

کشف و تخریب 8 کوره غیرمجاز زغال جنگلی در منطقه شاه زینعلی باشت


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری باشت از کشف و تخریب 8 کوره غیرمجاز زغال جنگلی در منطقه شاه زینعلی این شهرستان خبر داد.

- سید حمید حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران از کشف و تخریب 8 کوره غیرمجاز زغال جنگلی در منطقه شاه زینعلی  این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: کوره های زغال با تلاش  ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی باشت ،دستگاه قضایی و نیروی انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری باشت با اشاره به اینکه 4 کوره زغال زمینی و مابقی بشکه ای بودند،  تصریح کرد: 250 کیلوگرم  زغال از این کوره ها کشف  وبه دلیل صعب العبور بودن منطقه امحاء شدند.

حسینی با بیان این که سودجویان ایجاد کوره های زغال مذکور هنوز شناسایی نشده اند گفت: در صورت شناسایی افرادی که اقدام به تولید زغال کنند با آنان برخورد قانونی می شود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری باشت گفت:  از مهمترین عوامل تخریب عرصه های منابع طبیعی بخصوص عرصه های جنگلی می توان به تولید زغال و قاچاق چوب درختان جنگلی بلوط اشاره کرد.

حسینی بیان کرد:  از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باشت که  همکاری لازم را با اداره منابع طبیعی شهرستان دارند، تقدیر و تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و تخریب 8 کوره غیرمجاز زغال جنگلی در منطقه شاه زینعلی باشت

کشف و تخریب 8 کوره غیرمجاز زغال جنگلی در منطقه شاه زینعلی باشت