مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 18:302021-08-04فرهنگي

جشنواره موسیقی استان ایلام نماد توانمندی هنرمندان استان است


امروز چهارشنبه سیزدهم مردادماه 1400 تماشاخانه استاد باسره میزبان اختتامیه ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام با حضور جمعی از مدیران فرهنگی و هنرمندان عرصه های مختلف و با رعایت فاصله گذاری و پروتکل های بهداشتی بود.

-   عمران خودآموز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ضمن خیر مقدم و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره اظهار کرد: در زمانه ای که ویروس مرموز و منحوس کرونا اجتماعات فرهنگی و هنری را دستخوش تغییرات اساسی کرده است، هنرمندان استان ایلام هنرمندانه توانستند راه خود را پیدا کنند و با وجود این شرایط دشوار که محدودیت زاست، برنامه ها و فعالیت های شاخص فرهنگی و هنری را دنبال کنند.

وی تاکید کرد: جشنواره موسیقی استان ایلام نماد توانمندی هنرمندان استان و نماد همگرایی و همکاری تمام انجمن های هنری است، جشنواره ای که محملی برای رقابت نیست و یک جریان فرهنگی به حساب می آید.

خودآموز افزود: جشنواره توانست جامعه و خانواده های ایلامی را به سمت هنر سوق دهد و محلی شد برای کشف و شناسایی و شکوفایی استعدادهای موسیقی در استان.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اضافه کرد: بسیار خوشحال و خرسندم که ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام علی رغم وضع موجود با استفاده از فضای مجازی و وسایل ارتباطی نوین و در کیفیتی بالا در سطح ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره موسیقی استان ایلام نماد توانمندی هنرمندان استان است

جشنواره موسیقی استان ایلام نماد توانمندی هنرمندان استان است