مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 04:202021-08-05بين الملل

سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی به ابزاری در دست قدرت های جهانی تبدیل شده است


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد با اشاره به سیاسی شدن کار سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی گفت: برخی اعضای سازمان ملل اتهامات گمراه کننده ای علیه دمشق مطرح می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، بسام صباغ نماینده دائم سوریه در سازمان مل متحد اعلام کرد که سیاسی شدن کار سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی باعث شده است که این سازمان بخش اعظمی از اعتبار خود را از دست بدهد و به ابزاری در دست کشورهای قدرتمند تبدیل شود.

بر اساس این گزارش، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد تاکید کرد که برخی از کشورهای عضو این سازمان همچنان با نادیده گرفتن اقدام داوطلبانه سوریه در نابودی تمام ذخایر و امکانات تولید آن، به اتهامات گمراه کننده علیه سوریه ادامه می دهند.

وی افزود: حملات گروه های تروریستی به غیرنظامیان و نیروهای ارتش سوریه در حومه حمص، حماه، لاذقیه و ادلب به وسیله راکت، توپ و هواپیماهای بدون سرنشین ادامه دارد.

این مقام سوری اظهار داشت: با وجود افزایش چشمگیر تلاش گروه های تروریستی برای استفاده از سلاح شیمیایی و مواد سمی در سوریه، مقابله سوریه با تروریسم شیمیایی مورد توجه کشورهای غربی قرار نمی گیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: در مقابله با تروریسم شیمیایی یک چالش واقعی وجود دارد و آن، تلاش گروه های تروریستی مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی به ابزاری در دست قدرت های جهانی تبدیل شده است

سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی به ابزاری در دست قدرت های جهانی تبدیل شده است