مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-05فرهنگي

«درخت شیشه ای آلما» در تئاتر می روید؟/ درختی که ایده نوشتن داد


فرید قادر پناه درباره اجرای «درخت شیشه ای آلما» که قرار است شهریور به صحنه برود توضیح داد و یادآور شد گروه نمایش از مشکلاتی که ممکن است بحرانی شدن کرونا برای اجرا به وجود بیاورد، - فرید قادر پناه درباره اجرای درخت شیشه ای آلما که قرار است شهریور به صحنه برود توضیح داد و یادآور شد گروه نمایش از مشکلاتی که ممکن است بحرانی شدن کرونا برای اجرا به وجود بیاورد، نگرانند.

فرید قادرپناه که قصد دارد نمایش درخت شیشه ای آلما را شهریور در عمارت نوفل لوشاتو به صحنه ببرد درباه شکل گیری این اثر نمایشی به بهتر شده است که متاسفانه به نظر می رسد همچنان با این بحران دست به گریبان هستیم.

البته ما به خودمان قوت قلب و انرژی می دهیم که همه چیز درست می شود و مشکلی برای اجرا به وجود نمی آید اما واقعیت این است که ته دلمان خیلی می لرزد چون خوشبختانه یا متاسفانه پروداکشن نمایش نسبت به وضعیت امروز تئاتر عظیم است و همین مساله و ضرر و زیان مالی که ممکن است در انتظارمان باشد ما را کمی ترسانده است.

در واقع استرسی که ما برای اجرا رفتن نمایش داریم برای کیفیت کار نداریم چون خیالمان از کیفیت نمایش راحت است اما تصوری از آینده ای که در انتظارمان است، نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«درخت شیشه ای آلما» در تئاتر می روید؟/ درختی که ایده نوشتن داد

«درخت شیشه ای آلما» در تئاتر می روید؟/ درختی که ایده نوشتن داد