مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-05سياسي

پیشکسوتان پشتوانه ای ارزنده برای استحکام بنیان های اقتصادی و صنعتی هستند


پیشکسوتان و سالمندان پشتوانه ای ارزنده برای استحکام بنیان های اقتصادی، صنعتی و نظام اداری کشور هستند.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: پیشکسوتان و سالمندان پشتوانه ای ارزنده برای استحکام بنیان های اقتصادی، صنعتی و نظام اداری کشور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حمید ملانوری در پیامی به مناسبت 14 مرداد روز خانواده و تکریم بازنشستگان با برشمردن این کلام مقام معظم رهبری که هر کشوری که در آن بنیان خانواده مستحکم باشد، بسیاری از مشکلات آن کشور بخصوص مشکلات اخلاقی و معنوی آن به برکت خانواده سالم و مستحکم برطرف می شود یا اصلاً بوجود نمی آید افزود: خانواده به عنوان نخستین، مؤثرترین و منسجم ترین مدرسه تربیت بشری است که تحکیم بنیان های آن، جامعه را برای رودررویی با آینده ای روشن تر مهیا می سازد.

وی تصریح کرد: تربیت، شخصیت سازی صحیح، باروری استعدادها و نیز تقویت روحیه همبستگی و تلاش، همه و همه در خانواده پایه ریزی می شوند و بدون تردید نقش پیشکسوتان و سالمندان در شکل گیری این اخلاقیات نیکو، تداوم آنها و اشاعه آن به جامعه غیرقابل اغماض است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: پیشکسوتان و سالمندان که به عنوان بزرگترین سرمایه های فرهنگی، بهترین سال های عمرشان را در سنگر خدمت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان پشتوانه ای ارزنده برای استحکام بنیان های اقتصادی و صنعتی هستند

پیشکسوتان پشتوانه ای ارزنده برای استحکام بنیان های اقتصادی و صنعتی هستند