مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 05:102021-08-05ورزشي

بزنگاه تاریخی بسکتبال ؛ پایان دوران شبه نظامی گری در تیم ملی ایران


با اتفاقاتی که از روزهای نخست حضور مهران شاهین طبع تا این زمان در تیم ملی بسکتبال ایران رخ داده به نظر می رسد زمان خداحافظی این مربی فرارسیده باشد.

- گروه ورزشی جی پلاس، از دی ماه 96 و زمانی که مهران شاهین طبع جانشین حاتمی، دیگر مهران بسکتبال ایران روی نیمکت تیم ملی بسکتبال شد، این تیم نوسان زیادی داشت.

البته آنچه در مربیگری شاهین طبع نمود مشخصی دارد، این است که تیم ملی با سرمربیگری او هرگز قهرمانی را در هیچ رقابتی (غیر از مسابقات چهارجانبه با تیم های درجه دو اروپا که دیدارهای رسمی محسوب نمی شود) تجربه نکرد.

نیمکت تیم ملی حق الزحمه شاهین طبع! مهران شاهین طبع پس از موفقیت رامین طباطبایی در انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال و به دلیل حمایت هایش از طباطبایی نیمکت تیم ملی را از مهران حاتمی گرفت.

این در حالی بود که حاتمی آن سال برای نخستین بار شهرداری تبریز را با تیمی کم ستاره به نسبت پتروشیمی و مهرام که به ترتیب شاهین طبع و مصطفی هاشمی هدایت شان را بر عهده داشتند به مقام قهرمانی سوپرلیگ ایران رساند.

با وجود این طباطبایی باید حق الزحمه شاهین طبع را به نوعی می پرداخت، پس شکست ایران از عراق در حالی که تیم ملی در غیاب بسیاری از بازیکنان اصلی و ستاره های خود که مصدوم یا بیمار شده بودند، بهترین بهانه رییس تازه وارد بود! پس از این اتفاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزنگاه تاریخی بسکتبال ؛ پایان دوران شبه نظامی گری در تیم ملی ایران

بزنگاه تاریخی بسکتبال ؛ پایان دوران شبه نظامی گری در تیم ملی ایران