مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-05سياسي

شبه ای در صحت آرای شهر کرج وجود ندارد/ نبود خطوط ریلی مناسب یکی از معضلات


انتخابات این دوره کاملاً شفاف و قانونی برگزار شد و و هیچ گونه شبه ای در صحت آرا وجود ندارد.

- ، غفور قاسم پور صبح پنجشنبه در مراسم تحلیف ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان کرج اظهار کرد: از امروز با اتکا به خداوند تبارک و تعالی و پس از سوگند به خداوند متعال کار خود را آغاز خواهید کرد و وارد قطار خدمت به مردم شهیدپرور شهر کرج خواهید شد.

وی بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیت داشتن یک توفیق الهی است که نصیب همه ما مدیران و مسئولان شده و بایستی از این فرصت به دست آمده در جهت خدمت به مردم استفاده کنیم.

فرماندار کرج با بیان اینکه این میزها و پست ها و مناصبی که در اختیار گذشتگان ما بوده به هیچ کس وفا نکرده و به ما هم قطعاً وفا نخواهد کرد، تصریح کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و در هر مسندی که قرار داریم در مقابل خون شهدا مسئول هستیم.

به خاطر منافع مردم شهر کرج از اختلاف و چنددستگی بپرهیزید وی با بیان اینکه توصیه می کنم به خاطر منافع مردم شهر کرج حتماً در ادامه کار از اختلاف و چنددستگی بپرهیزید، خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده توسعه شهر و پیشبرد امورات در یک فضای همدلی و تعاملی به دست آمده است.

قاسم پور با بیان اینکه تجربه ثابت کرده اختلاف و چنددستگی آفت شوراهای گذشته بوده است، گفت: یادمان باشد کارنامه شما در شورای اسلامی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبه ای در صحت آرای شهر کرج وجود ندارد/ نبود خطوط ریلی مناسب یکی از معضلات

شبه ای در صحت آرای شهر کرج وجود ندارد/ نبود خطوط ریلی مناسب یکی از معضلات