مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-05بين الملل

استقرار صدها نیرو و سامانه موشکی ژاپن در نزدیکی مرزهایش با چین و تایوان


مقام ارشد دفاعی ژاپن وجود طرح هایی برای استقرار 500 تا 600 پرسنل دفاع موشکی در یکی از غربی ترین جزایر خود در اقیانوس آرام را تایید کرد.

- مقام ارشد دفاعی ژاپن وجود طرح هایی برای استقرار 500 تا 600 پرسنل دفاع موشکی در یکی از غربی ترین جزایر خود در اقیانوس آرام را تایید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نوشته نیوزویک، نوبو کیشی، وزیر دفاع ژاپن گفته است که دولت امیدوار است واحدهای موشکی ضد هوایی و ضدکشتی را در ایشیگاکی ، که بخشی از استان اوکیناوا است و انتهای زنجیره جزایر نانسی قرار دارد و 185 مایلی تایوان و حتی نزدیکتر به جزایر مورد مناقشه سنکاکو قرار دارد، مستقر کند.

یومیوری شیمبون نوشت: کیشی گفت که زمانبندی اعزام، نهایی نشده است ، اما گفته می شود که وزارت دفاع تا پایان سال 2022 قصد دارد این کار را به پایان برساند.

این مقام مسئول گفت که امکان استقرار واحدهای جنگ الکترونیکی اضافی در غربی ترین جزیره، یوناگونی در ژاپن نیز به عنوان بخشی از بودجه دفاعی 2023 مورد بررسی قرار می گیرد.

در ماه آوریل ، کیشی از نیروهای ژاپنی در یوناگونی دیدن کرد و توضیح داد که می تواند سواحل تایوان را که کمتر از 70 مایلی قرار دارد ، ببیند.

در صورت تحقق برنامه ها ، ژاپن اولین زنجیره جزیره را با دفاع موشکی بیشتر در چهار جزیره اوکیناوا در غرب اقیانوس آرام ، از جمله میاکو و جزیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار صدها نیرو و سامانه موشکی ژاپن در نزدیکی مرزهایش با چین و تایوان

استقرار صدها نیرو و سامانه موشکی ژاپن در نزدیکی مرزهایش با چین و تایوان