مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-05اقتصادي

تشریح فعالیت های اداره ی طرح، برنامه ریزی و عملیات مخازن شرکت پالایش نفت تبریز


رییس اداره ی طرح، برنامه ریزی و عملیات مخازن شرکت پالایش نفت تبریز، این واحد را به عنوان دروازه ی ورودی و خروجی جهت دریافت خوراک نفت خام و ارسال انواع محصولات نفتی معرفی کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اداره ی طرح، برنامه ریزی و عملیات مخازن شرکت پالایش نفت تبریز، این واحد را به عنوان دروازه ی ورودی و خروجی جهت دریافت خوراک نفت خام و ارسال انواع محصولات نفتی معرفی کرد.

مرتضی رضایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: فعالیت این اداره به صورت پیوسته و در طول شبانه روز انجام شده که نفت خام به عنوان خوراک اصلی از طریق خط لوله از جنوب کشور به تبریز انتقال می یابد.

وی در خصوص ظرفیت پالایشگاه ادامه داد: بر اساس طرح اولیه ی سال 1356، پالایشگاه با ظرفیت 80 هزار بشکه در روز راه اندازی شد اما بنابه ضرورت و افزایش تقاضا، ظرفیت آن به میانگین 110 هزار بشکه در روز افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در پالایشگاه تبریز، پنج مخزن نفت خام با ظرفیت یک میلیون بشکه وجود دارد، افزود: در راستای کنترل کیفیت نفت خام ورودی به پالایشگاه، نمونه گیری به صورت پیوسته و اتوماتیک انجام شده و به منظور تایید کیفیت به آزمایشگاه شرکت فرستاده شده که در نهایت از طریق خط لوله ی 16 اینچی به مخازن ارسال و پس از اطمینان کیفیت به واحد تقطیر جهت پالایش فرستاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح فعالیت های اداره ی طرح، برنامه ریزی و عملیات مخازن شرکت پالایش نفت تبریز

تشریح فعالیت های اداره ی طرح، برنامه ریزی و عملیات مخازن شرکت پالایش نفت تبریز