مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-05سياسي

تعطیلی ادارات و مشاغل کیش از 17 مردادماه/پروازها کاهش می یابد


رییس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: پیرو افزایش شیوع و میزان بستری و مرگ ومیر ناشی از بیماری کرونا، کمیته امنیتی انتظامی ستاد کرونا جزیره کیش تشکیل جلسه داد و مصوباتی را قابل اجرا برای مدت یک هفته و قابل تمدید تا مدت 2هفته مورد تایید قرار .

- ایسنا/هرمزگان رییس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: پیرو افزایش شیوع و میزان بستری و مرگ ومیر ناشی از بیماری کرونا، کمیته امنیتی انتظامی ستاد کرونا جزیره کیش تشکیل جلسه داد و مصوباتی را قابل اجرا برای مدت یک هفته و قابل تمدید تا مدت 2هفته مورد تایید قرار داد که از یکشنبه 17 مرداد به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

دکتر رضانیا صبح امروز (14 مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در این جلسه پیشنهاد کاهش حداکثری تعداد پروازهای ورودی به جزیره کیش داده شده و پیگیریها در حال انجام است که به شکل حداکثری شاهد کاهش پروازها باشیم.

وی با بیان اینکه تعطیلی کلیه مشاغل گروه 2، 3 و4 در جزیره کیش که لیست آنها در فضای مجازی انتشار داده خواهد شد، در دستور کار است، تصریح کرد: مقرر شد کلیه ادارات و نهادها به استثنای یگان های نظامی،انتظامی،امنیتی، بهداشت و درمان،امدادی،آب و برق،آتش نشانی و اورژانس تعطیل و فقط به صورت شیفت های ضروری فعالیت خود را ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی ادارات و مشاغل کیش از 17 مردادماه/پروازها کاهش می یابد

تعطیلی ادارات و مشاغل کیش از 17 مردادماه/پروازها کاهش می یابد