مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-05بين الملل

توصیه وزیر خارجه انگلیس به رییسی


دومینیک راب به رییسی توصیه کرده از فرصت ریاست جمهوری برای بهبود وجهه ایران بهره حوید و با بازگشت به برجام اعتماد جامعه جهانی را جلب کند.

- دومینیک راب وزیر خارجه بریتانیا به ابراهیم رییسی رییس جمهوری جدید ایران توصیه کرد با بازگشت به برجام و همکاری با جامعه بین المللی اعتماد جامعه جهانی را جلب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، وزیر خارجه بریتانیا در مصاحبه با روزنامه تلگراف با اشاره به حادثه اخیر حمله پهپادی به یک نفتکش اسراییلی در دریای عمان با تکرار اتهامات کشورش علیه ایران گفت: ایران با ریاست جمهوری رییسی این فرصت تازه را دارد که با جامعه بین المللی همکاری کند و اعتماد جهان را جلب کند و یا بیشتر و بیشتر با پافشاری بر رفتارهای مخرب گذشته در وضعیت مطرود کنونی باقی بماند.

او با عقب نشینی از مواضع چند روز گذشته کشورش درباره پاسخ تلافی جویانه به اقدام ایران علیه نفتکش اسراییلی و کشته شدن یک شهروند بریتانیایی در این حادثه، گفت کشورش متین و آرام باقی خواهد ماند و با همکاری با سایر شرکا از جمله ایالات متحده آمریکا از صلح و امنیت بین المللی حراست خواهد کرد.

ایران حوادث دریایی چند روز گذشته در دریای عمان و سواحل امارات را مشکوک دانسته و هر گونه دست داشتن خود در این حوادث را رد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه وزیر خارجه انگلیس به رییسی

توصیه وزیر خارجه انگلیس به رییسی