مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-05حوادث

کشف 336 کیلو مواد افیونی طی 2 عملیات پلیسی در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 336 کیلو و 600 گرم مواد افیونی در شهرستان نهبندان و قاین خبر داد و گفت: مأموران در این رابطه 2 خودرو توقیف و 3 متهم را دستگیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پاسگاه عربخانه شهرستان نهبندان هنگام گشت زنی در محورهای فرعی این شهرستان به یک سواری پژو 405 مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی بیان داشت: راننده خودرو به محض مشاهده پلیس متواری شد که مأموران در اقدامی منسجم و هماهنگ خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از آن 315 کیلو و 900 گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و 2 متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

فرشید همچنین اضافه کرد: مأموران انتظامی پاسگاه ابراهیم آباد قاین هنگام کنترل خودروهای عبوری و گشت زنی به یک سواری پراید مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی مطرح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو و پاکسازی مسیر تردد آن 20 کیلو و 700 گرم حشیش کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 336 کیلو مواد افیونی طی 2 عملیات پلیسی در خراسان جنوبی

کشف 336 کیلو مواد افیونی طی 2 عملیات پلیسی در خراسان جنوبی