مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-05سياسي

پیشرفت 70 درصدی فاز نخست زندان الیگودرز


فاز نخست زندان الیگودرز 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ضمن اینکه اعتبار لازم برای این پروژه تخصیص داده شده و هر چه سریع تر راه اندازی شود.

- ، محمد رزم امروز پنج شنبه در بازدید از حوزه قضایی الیگودرز، عملکرد این مجموعه را رضایت بخش عنوان و اظهار داشت: در بازرسی انجام گرفته عملکرد دادگستری شهرستان الیگودرز در همه شاخص های موردنظر، در راستای اهداف قوه قضاییه و رضایت بخش است و در این مجموعه نیروهای باسواد، عادل و ارزشمندی فعالیت دارند.

وی عنوان کرد: در راستای خدمت رسانی و دسترسی آسان مردم به خدمات قضایی و سرویس دهی مناسب حقوقی، در هفته جاری دادگاه عمومی بخش ذلقی افتتاح شده، ضمن اینکه زمین این دادگاه در تملک قرار گرفته و موضوع احداث ساختمان مجموعه مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

رییس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه 12 هزار مترمربع زمین در الیگودرز برای پروژه های عمرانی در تملک دادگستری قرار دارد، افزود: در بازدید امروز احداث مجتمع قضایی شامل شعب دادسرا، محاکم، واحدهای اداری دادگستری، خانه های سازمانی و ساختمان شورای حل اختلاف در این شهرستان به تصویب رسید.

رزم با اشاره به ضرورت ارائه خدمات به زندانیان در راستای رعایت حقوق شهروندی آنها و کمک به اجرای شایسته برنامه های اصلاحی و برگشت محکومین به آغوش خانواده و جامعه به بیان داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی فاز نخست زندان الیگودرز

پیشرفت 70 درصدی فاز نخست زندان الیگودرز