مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-05سياسي

اولویت در انتخاب استاندار آینده بوشهر با گزینه بومی کارآمد


نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکهدر انتخاب استاندار بوشهر تاکیدی بر بومی بودن نداریم گفت: مهم کارآمدی فرد است و در صورتی که یک غیر بومی دارای این شاخص ها باشد شانس بیشتری را برای تصدی این مسؤولیت خواهد داشت اما در صورتی که .

- غلامحسین کرمی در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر درباره انتخاب استاندار آینده بوشهر اظهار داشت: نقش نمایندگان مجلس در انتصابات مشورتی است اما آنچه به عنوان وظیفه نمایندگان در امر انتصابات است نظارت می باشد، اما قطعاً استاندار آینده بوشهر با توجه به شاخص ها تعیین خواهد شد و روابط نمی تواند تاثیرگذار باشد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رویکرد دولت آینده در انتخاب و انتصاب مدیران کارآمدی است بیان داشت: همواره در جلساتی که برگزار شده بر این مهم تاکید شده است تا فردی سکان هدایت استانداری را در دست بگیرد که دارای بیشترین شاخص ها باشد.

وی کارآمدی، داشتن روحیه انقلابی و جهادی، مدیر و مدبر بودن، داشتن توانایی لازم، با سابقه و داشتن تجربه، همراهی با دولت و با برنامه بودن را از مهمترین شاخص ها و ویژگی ها برشمرد و گفت: هر کدام از این موارد امتیاز است و هر فردی که بیشترین شاخص ها را داشته باشد می تواند استاندار بوشهر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت در انتخاب استاندار آینده بوشهر با گزینه بومی کارآمد

اولویت در انتخاب استاندار آینده بوشهر با گزینه بومی کارآمد