مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 11:452021-08-05حوادث

سارق زورگیر را شناسایی کنید


یک سارق مسافرکش نما با اعتراف به سرقت های متعدد در کرج شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از شهروندان به وسیله راننده یک دستگاه خودرو ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان البرز افزود: ماموران در بررسی های اولیه دریافتند سارق ابتدا در قالب راننده مسافرکش سوژه های خود را سوارکرده و در ادامه در اماکن خلوت با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و لوازم با ارزش آن ها کرده و متواری می شد.

وی یادآور شد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی، رد پای یکی از سارقان سابقه دار را در این پرونده مشاهده کرده و با شناسایی مخفیگاه متهم، نامبرده را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

نادربیگی با بیان اینکه تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد، افزود: برابر دستور دادیاری شعبه 2 دادسرای عمومی و انقلاب کرج، تصویر این سارق بدون پوشش منتشر می شود تا چنانچه شهروندان توسط این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند برای تشکیل پرونده به آدرس کرج، میدان طالقانی-ابتدای بلوار تعاون-پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق زورگیر را شناسایی کنید

سارق زورگیر را شناسایی کنید