مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 11:452021-08-05حوادث

متلاشی شدن 2 باند قاچاق مواد مخدر و کشف 320 کیلو مواد مخدر و 8 قبضه اسلحه جنگی


روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان رضوی از متلاشی شدن 2 باند قاچاق مواد مخدر و اسلحه در مشهد و نیز کشف کشف 320 کیلو مواد مخدر و 8 قبضه اسلحه جنگی و دستگیری هفت متهم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی پلیس، جانشین فرمانده ارشد انتظامی خراسان رضوی اظهار کرد: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق مواد مخدر و اسلحه از استان های شرقی کشور به مشهد دست یافتند.

سردار ابراهیم قربان زاده افزود: پلیس در  عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با ردزنی های گسترده با توقیف 2 دستگاه تریلر و دستگیری 4 متهم، 240 کیلو تریاک و 8 قبضه اسلحه جنگی کشف کرد.

  وی متذکر شد: تحقیقات در این باره با دستورات مقام قضایی ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی نیز گفت: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، محموله مواد افیونی را در شهر مشهد ردزنی کردند.

سرهنگ مهدی سلمانیان ادامه داد: پلیس در این عملیات ضربتی پس از کنترل و مراقبت های پوششی در اقدامی غافلگیرانه، خودروی کامیونت حامل بار ضایعات را در منطقه مهرآباد مشهد توقیف و با دستگیری سه متهم 83کیلو حشیش کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متلاشی شدن 2 باند قاچاق مواد مخدر و کشف 320 کیلو مواد مخدر و 8 قبضه اسلحه جنگی

متلاشی شدن 2 باند قاچاق مواد مخدر و کشف 320 کیلو مواد مخدر و 8 قبضه اسلحه جنگی