مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 15:152021-08-05ورزشي

بهره برداری از سایت اهداف پروازی هیأت تیراندازی خراسان رضوی


نخستین سایت اهداف پروازی هیأت تیراندازی خراسان رضوی با حضور مسؤولان فدراسیون و جواد فروغی قهرمان المپیک در رشته تیراندازی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، نخستین سایت اهداف پروازی هیأت تیراندازی خراسان رضوی امروز با حضور مسؤولان فدراسیون و جواد فروغی قهرمان المپیک در رشته تیراندازی به بهره برداری رسید.

رییس هیأت تیراندازی خراسان رضوی در این مراسم با بیان اینکه این سایت در حال حاضر با هفت جایگاه کار خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: تلاش می کنیم تا 15 جایگاه سایت را ارتقا دهیم.

غلامحسین نقدیان با اشاره به همجواری سایت افتتاح شده با مجموعه سوارکاری فردوسی افزود: تاکنون نزدیک به 10 میلیارد ریال برای راه اندازی این سایت هزینه شده است، 50 تیرانداز در رشته اهداف پروازی استان فعال هستند که 20 نفر از آن ها این رشته را به صورت حرفه ای دنبال می کنند.

رییس فدراسیون تیراندازی در حاشیه بهره برداری از این سایت اظهار کرد: درخواست ها برای راه اندازی مجموعه سالن تیراندازی و سایت اهداف پروازی در کشور زیاد است و امیدواریم با کمک وزارت ورزش بتوانیم جوانان را ساماندهی کنیم.

علی دادگر افزود: آمادگی داریم به مجموعه های خصوصی و دولتی در هر کدام از استان ها و شهرستان ها که بخواهند سایت اهداف پروازی راه اندازی کنند یک تفنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از سایت اهداف پروازی هیأت تیراندازی خراسان رضوی

بهره برداری از سایت اهداف پروازی هیأت تیراندازی خراسان رضوی