مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 15:302021-08-05سياسي

شورای شهر بوشهر امروز از قافله عقب ماند


شورای شهر بوشهر امروز از قافله عقب ماند و در حالی که جعفر پورکبگانی، حمیده هلال بحر، شهناز پولادی، عبدالخالق برزگرزاده ، خدیجه گرشاسبی، حیدر رفاهی، - ایسنا/بوشهر شورای شهر بوشهر امروز از قافله عقب ماند و در حالی که جعفر پورکبگانی، حمیده هلال بحر، شهناز پولادی، عبدالخالق برزگرزاده ، خدیجه گرشاسبی، حیدر رفاهی، مهرزاد آسایش، ایمان زندی نیا و وحید نیک روش منتخبین شورای شهر شده بودند اما هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، حیدر رفاهی و مهرزاد آسایش را رد صلاحیت اعلام کردند تا به شورای ششم راه پیدا نکنند.

ششمین دوره شوراهای اسلامی از امروز در سراسر کشور شروع به کار کرده اند و تب و تاب انتخاب هییت رییسه شوراهای شهر و روستا همه جا گرم است.

منتخبین بعد از برگزاری مراسم تحلیف در فرمانداری مربوطه اعضای هیئت رییسه و سرپرست شهرداری را انتخاب کرده اند.

درحالی که وضعیت اعضای هییت رییسه و شوراها در بیشتر شهر و روستاها مشخص شد اما در بوشهر مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر از سوی فرمانداری بوشهر برگزار نشد تا شهر بلاتکلیف بماند.

پیش از این سخنگوی شورای شهر بوشهر گفته بود که مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تا 15 مرداد در فرمانداری بوشهر با حضور تمام اعضا برای تعیین هیئت رییسه و شهردار برگزار و شهردار یا سرپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر بوشهر امروز از قافله عقب ماند

شورای شهر بوشهر امروز از قافله عقب ماند