مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 16:252021-08-05ورزشي

تولید لباس ورزشکاران 14 کشور حاضر در المپیک در اندیمشک


در مسابقات المپیک توکیو 2021 یک شرکت خوزستانی تولید کننده لباس های ورزشی، لباس ورزشکاران 14 کشور حاضر در المپیک را تامین می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاذی فارس از اهواز، امروز خبری مبنی بر اینکه شرکت تولید کننده  لباس ورزشکاران 14 کشور در مسابقات المپیک توکیو خوزستانی است در شبکه های اجتماعی منتشر شد که موجی از غرور ملی و خوزستانی را برای کاربران فضای مجازی به دنبال داشت.

مجید ساعدی مدیر عامل شرکت مجید مروژ ایرانیان با تایید این خبر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد:  در المپیک توکیو 14 کشور از محصولات دوبنده مجید مروژ استفاده می کنند.

وی  با بیان اینکه بار اولی نیست که در مسابقات جهانی ورزشکاران کشورهای مختلف از محصولات شرکت ما استفاده می کنند، افزود: در سال مسابقات المپیک ریو 2016   نیز  حدود 35  کشور از دوبندهای شرکت مجید مروژ ایرانیان استفاده کردند.

مدیر عامل شرکت مجید مروژ ایرانیان گفت: علاوه بر بازی های المپیک فدارسیون هایی که راغب به استفاده از دوبندهای مجید مروژ ایرانیان بودند از تولیدات ما نیز استفاده می کردند.

ساعدی با  ابراز از تاثیر  شیوع  ویروس می فشاریم و فدارسیون هایی که چوب لای چرخ کارمان گذاشتند برای آن ها آرزوی موفقیت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید لباس ورزشکاران 14 کشور حاضر در المپیک در اندیمشک

تولید لباس ورزشکاران 14 کشور حاضر در المپیک در اندیمشک